Ścieżka Praktyka marketingu w sieci to cykl spotkań z przedstawicielami agencji interaktywnych, którzy przekazują wiedzę o najnowszych trendach w zakresie promowania produktów i usług w internecie. Prelegenci opowiadają o realiach pracy w branży online, charakteryzują lokalny, poznański rynek tych usług i odpowiadają na pytania studentów dotyczące ścieżki kariery specjalisty w tej dziedzinie. Zajęcia są więc nie tylko okazją do zdobycia „wiedzy tajemnej” w tematyce marketingu, ale i do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami niezwykle przyszłościowej gałęzi usług internetowych.
GODZINY SPOTKAŃ
Zajęcia odbywają się w semestrze zimowym 2022/2023 w każdy poniedziałek w godz. 18:30-20:00 w formie zdalnej za pomocą aplikacji MS TEAMS.
TEMATY SPOTKAŃ
Data |
Imię i nazwisko gościa |
Temat spotkania |
Uwagi |
10-10-2023 r. | Jakub Jakubowski WNPiD UAM, Proscholars.pl |
Zajęcia organizacyjne | |
16-10-2023 r. | Justyna Kapusta Questpass |
||
23-10-2023 r. | Joanna Augustyniak Allegro |
||
30-10-2023 r. | |||
6-11-2023 r. | |||
13-11-2023 r. | |||
20-11-2023 r. | |||
27-11-2023 r. | |||
4-12-2023 r. | |||
11-12-2023 r. | |||
18-12-2023 r. | |||
8-01-2023 r. | |||
15-01-2023 r. | Piotr Chochłow OLX |
||
22-01-2023 r. | |||
29-01-2023 r. |
WARUNKI ZALICZENIA
Zaliczenie odbywa się na podstawie aktywnej (w formie dyskusji, komentarzy, zadanego pytania itp.) obecności na każdych zajęciach. Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione absencje. Każda kolejna wymagać będzie dodatkowej pracy pisemnej dotyczącej tematyki zajęć, na których pojawiła się dodatkowa nieobecność. Pięć nieobecności i więcej skutkuje brakiem zaliczenia.