Praktyka marketingu w sieci

Ścieżka Praktyka marketingu w sieci to cykl spotkań z przedstawicielami agencji interaktywnych, którzy przekazują wiedzę o najnowszych trendach w zakresie promowania produktów i usług w internecie. Prelegenci opowiadają o realiach pracy w branży online, charakteryzują lokalny, poznański rynek tych usług i odpowiadają na pytania studentów dotyczące ścieżki kariery specjalisty w tej dziedzinie. Zajęcia są więc nie tylko okazją do zdobycia „wiedzy tajemnej” w tematyce marketingu, ale i do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami niezwykle przyszłościowej gałęzi usług internetowych.

 GODZINY SPOTKAŃ

Zajęcia odbywają się w semestrze zimowym 2022/2023 w każdy poniedziałek w godz. 18:30-20:00 w formie zdalnej za pomocą aplikacji MS TEAMS.

TEMATY SPOTKAŃ

Data

Imię i nazwisko gościa

Temat spotkania

Uwagi

10-10-2022 r. Jakub Jakubowski
WNPiD UAM, Proscholars.pl
Zajęcia organizacyjne
17-10-2022 r. Jacek Dziura
Future Mind
Blaski i cienie w pracy marketera – na co uważać w karierze w marketingu
24-10-2022 r. Hubert Antokolski
@buycoffee.to
Kluczowe ścieżki klienta w e-mail marketingu
07-11-2022 r. Magdalena Drajkowska
Sunrise System
Marketing rekrutacyjny jako element Employer brandingu
14-11-2022 r. Przemysław Przybylski
IT-Heros
Gdzie są potencjalni klienci dla różnych branż oraz jak analizować dane i je odpowiednio poukładać?
21-11-2022 r. Michał Leśniczak
OLX
Jak nie wkurzać ludzi przez Marketing Automation?
28-11-2022 r. Michał Ziach
Grupa ICEA
Komunikacja Klient – Agencja – Specjalista. Najczęstsze pułapki
05-12-2022 r. Bartosz Borowiak
Urząd Miejski Gminy Kłecko
Rebranding marek Altom Design, Valdinoxa i MariaPaula
12-12-2022 r. Dorota Pindel
Web Talk Agency
Perspektywy rozwoju kluczowych technologii w marketingu – potrzeby i rozwiązania branżowe
19-12-2022 r. Jacek Gorlak
oneai studio
Dlaczego każdy z nas powinien być programistą. O konieczności lubienia liczb
09-01-2023 r. Łukasz Badziak
cyber_Folks
Strategia content marketingowa na przykładzie produktu SaaS-owego
16-01-2023 r. Marek Lis
HSBC
Jak zepsuć nawet najlepszy produkt. Rola fazy discovery w budowaniu produktów cyfrowych oraz strategii marketingowych?
23-01-2023 r. Adrianna Baer
SpaceCamp
Komunikowanie decyzji projektowych
30-01-2023 r. Dawid Szymkowiak
Żabka Polska
Projektowanie i ten cały UX, czyli jak rozwiązywać problemy i znaleźć świetego Graala

WARUNKI ZALICZENIA

Zaliczenie odbywa się na podstawie aktywnej (w formie dyskusji, komentarzy, zadanego pytania itp.) obecności na każdych zajęciach. Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione absencje. Każda kolejna wymagać będzie dodatkowej pracy pisemnej dotyczącej tematyki zajęć, na których pojawiła się dodatkowa nieobecność. Pięć nieobecności i więcej skutkuje brakiem zaliczenia.

Dodaj komentarz