Ścieżka Praktyka marketingu w sieci to cykl spotkań z przedstawicielami agencji interaktywnych, którzy przekazują wiedzę o najnowszych trendach w zakresie promowania produktów i usług w internecie. Prelegenci opowiadają o realiach pracy w branży online, charakteryzują lokalny, poznański rynek tych usług i odpowiadają na pytania studentów dotyczące ścieżki kariery specjalisty w tej dziedzinie. Zajęcia są więc nie tylko okazją do zdobycia „wiedzy tajemnej” w tematyce marketingu, ale i do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami niezwykle przyszłościowej gałęzi usług internetowych.
GODZINY SPOTKAŃ
Zajęcia odbywają się w semestrze zimowym 2024/2023 w każdy poniedziałek w godz. 18:30-20:00 w formie zdalnej za pomocą aplikacji MS TEAMS.
TEMATY SPOTKAŃ
Data |
Imię i nazwisko gościa |
Temat spotkania |
Uwagi |
10-10-2023 r. | Jakub Jakubowski WNPiD UAM, Proscholars.pl |
Zajęcia organizacyjne | |
16-10-2023 r. | Justyna Kapusta Questpass |
Dlaczego ludzie polubili kawę, której nie było – questvertising w praktyce | |
23-10-2023 r. | Joanna Augustyniak Allegro |
Future is now. Marketing w erze AI | |
30-10-2023 r. | Sandra Wawrzyniak EmailLabs |
Marketing B2B – jak sprzedać coś co nie istnieje, a potrzebuje tego każdy? | |
6-11-2023 r. | Adrian Tubacki Cosmo Group |
Kluczowe trendy i nowości w Performance Marketingu | |
13-11-2023 r. | Agnieszka Włodarczyk Snowdog |
Strategia digitalowa w sektorze B2B | |
20-11-2023 r. | Dawid Szymkowiak Żabka Polska |
W świecie interfejsów. Jak zły i dobry UX wpływa na nasze życie? | |
27-11-2023 r. | Jacek Dziura | AI i technologia w marketingu B2B | |
4-12-2023 r. | Dominika Komar Bright Coders’ Factory |
Employer Branding: Sztuka Tworzenia Kultowych Pracodawców | |
11-12-2023 r. | Magdalena Granops GPD Agency |
Jak dobrać media do celu kampanii? | |
18-12-2023 r. | Bogumiła Kwiatkowska-Koterba Żabka Polska |
Produktowe podejście do wytwarzania rozwiazań, odpowiadajacych na obecne wyzwania rynkowe | |
8-01-2023 r. | Magdalena Drajkowska | Storytelling w content marketingu | |
15-01-2023 r. | Piotr Chochłow OLX |
Nie bądź ryba, nie daj się złowić – jak być bezpiecznym online | |
22-01-2023 r. | Marek Lis | Strategia produktowa Apple – w jaki sposób Apple zdominował rynek | |
29-01-2023 r. | Hubert Antokolski @buycoffee.to |
Kluczowe ścieżki email marketingu |
WARUNKI ZALICZENIA
Zaliczenie odbywa się na podstawie aktywnej (w formie dyskusji, komentarzy, zadanego pytania itp.) obecności na każdych zajęciach. Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione absencje. Każda kolejna wymagać będzie dodatkowej pracy pisemnej dotyczącej tematyki zajęć, na których pojawiła się dodatkowa nieobecność. Brak obecności skutkuje obniżeniem oceny o jeden stopień, natomiast brak aktywnego udziału – o pół stopnia. Pięć nieobecności i więcej skutkuje brakiem zaliczenia.