Praktyka marketingu w sieci

Ścieżka Praktyka marketingu w sieci to cykl spotkań z przedstawicielami agencji interaktywnych, którzy przekazują wiedzę o najnowszych trendach w zakresie promowania produktów i usług w internecie. Prelegenci opowiadają o realiach pracy w branży online, charakteryzują lokalny, poznański rynek tych usług i odpowiadają na pytania studentów dotyczące ścieżki kariery specjalisty w tej dziedzinie. Zajęcia są więc nie tylko okazją do zdobycia „wiedzy tajemnej” w tematyce marketingu, ale i do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami niezwykle przyszłościowej gałęzi usług internetowych.

 GODZINY SPOTKAŃ

Zajęcia odbywają się w semestrze zimowym 2021/2022 w każdy poniedziałek w godz. 18:30-20:00 w formie zdalnej za pomocą aplikacji MS TEAMS.

TEMATY SPOTKAŃ

Data

Imię i nazwisko gościa

Temat spotkania

Uwagi

11-10-2021 r. Jakub Jakubowski
WNPiD UAM, Proscholars.pl
Zajęcia organizacyjne
18-10-2021 r. Krzysztof Kamyk
Rentierzy.FM
Jak zyskać zaufanie wśród swoich odbiorców? Podstawy skutecznej pracy w mediach społecznościowych
25-10-2021 r. Kinga Przybysz
Grupa mBank
Kultura organizacyjna, czyli marketingowiec i misja specjalna
08-11-2021 r. Artur Pajkert
cyber_Folks
Hosting, domeny – jak zacząć z własną stroną lub sklepem – omówienie możliwości
15-11-2021 r. Joanka Stefaniak
Gamivo
Internecie, zlituj się! Jak tworzyć reklamy w social media, żeby się ich potem nie wstydzić
22-11-2021 r. Michał Leśniczak
Olx Group
Marketing automation na przykładzie OLX
29-11-2021 r. Bartosz Langa
BalanGO
Growth Hacking Marketing
06-12-2021 r. Michał Woźniak
Eir Health
Tik Tok. Już jesteś spóźniony
13-12-2021 r. Andrzej Szymczak
Netguru
Storytelling w komunikacji marketingowej B2B
20-12-2021 r. Mateusz Karatysz
Zoonews.pl
Algorytm google vs czytelnik – jak tworzyć zoptymalizowane treści blogowe   
03-01-2022 r. Jacek Dziura
GRUPA iCEA
Czy wydawanie magazynu o marketingu ma sens w 2022?
10-01-2022 r. Jacek Gorlak
Oneai Studio
Po co nam bitcoiny, altcoiny, NFT i CBDC? Czyli kryptowaluty okiem laika
17-02-2022 r. Tomasz Czechowski
Grupa iCEA
Czym naprawdę jest SEO i czy w ogóle  jest potrzebne?
24-01-2022 r. Michał Ziach
Grupa iCEA
Prawdziwy dziennikarz nie zniży się do copywritingu SEO. Chyba.  
 31-01-2022 r. Nikodem Szarata
Verseo
Jak zwiększyć sprzedaż w obszarze digital na podstawie działań agencji partnerskiej Google

WARUNKI ZALICZENIA

Zaliczenie odbywa się na podstawie aktywnej (w formie dyskusji, komentarzy, zadanego pytania) obecności na każdych zajęciach. Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione absencje. Każda kolejna wymagać będzie dodatkowej pracy pisemnej dotyczącej tematyki zajęć, na których pojawiła się dodatkowa nieobecność. Pięć nieobecności i więcej skutkuje brakiem zaliczenia.

Dodaj komentarz