Praktyka marketingu w sieci

Ścieżka Praktyka marketingu w sieci to cykl spotkań z przedstawicielami agencji interaktywnych, którzy przekazują wiedzę o najnowszych trendach w zakresie promowania produktów i usług w internecie. Prelegenci opowiadają o realiach pracy w branży online, charakteryzują lokalny, poznański rynek tych usług i odpowiadają na pytania studentów dotyczące ścieżki kariery specjalisty w tej dziedzinie. Zajęcia są więc nie tylko okazją do zdobycia „wiedzy tajemnej” w tematyce marketingu, ale i do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami niezwykle przyszłościowej gałęzi usług internetowych.

 GODZINY SPOTKAŃ

Zajęcia odbywają się w semestrze zimowym 2017/2018 w każdy wtorek w godz. 18:30-20:00 w sali 125 budynku WNPiD UAM.

TEMATY SPOTKAŃ

Data

Imię i nazwisko gościa

Temat spotkania

Uwagi

03-10-2017 r. Piotr Komorowski
(Q&A Communications)
Kampanie po mistrzowsku, czyli Cannes Lions
10-10-2017 r. Joanna Czeladzińska, Marta Przewoźna, Marta Kwiatkowska
(Forum Media Polska)
Online Marketing Polska i Social Media Manager – case study
17-10-2017 r. Martyna Zastrożna
(Grupa Allegro)
Czy to prawda, że algorytmy znają nas lepiej, niż rodzina?
24-10-2017 r. Piotr Chochłow
(OLX)
Zostań szefem internetów, nie daj się oszukać
07-11-2017 r. Daniel Piątkowski
(Grupa Allegro)
Co znajdziesz w „czego szukasz”, czyli ewolucja platformy komunikacji marki Allegro.
14-11-2017 r. Andrzej Szymczak
(Interactive Solutions)
Kariera w agencji? Rynek reklamy w Polsce.
21-11-2017 r.  Karolina Kulig
(RiverWood)
Product i temat placement w polskim i hollywoodzkim przemyśle filmowym
28-11-2017 r. ZAJĘCIA ODWOŁANE  ZAJĘCIA ODWOŁANE
05-12-2017 r.  Michał Woźniak „Boty, influencerzy i niskie zasięgi – jak naprawdę wygląda marketing online”
12-12-2017 r. Agata Stępień
(Franklin Templeton)
Analiza danych w planowaniu mediów
19-12-2017 r. Jacek Gorlak
(Oneai.pl)
(Nie)anonimowość w sieci. Jeśli nie masz nic do ukrycia to znaczy, że nie masz nic do powiedzenia?
09-01-2018 r. Joanna Czeladzińska
(Forum Media Polska)
Jak pisać w social media, aby zaangażować użytkowników?
16-01-2018 r. Wincenty Kokot (GoldenSubmarine) Programmatic i marketing automation
23-01-2018 r.  Dominik Stachowiak
(RiverWoood)
Proces przygotowawczy do kampanii marketingowej
30-01-2018 r.  Dominik Stachowiak
(RiverWoood)
Cienka zielona linka – zależność między PRem a marketingiem

WARUNKI ZALICZENIA

Zaliczenie odbywa się na podstawie obecności na zajęciach. Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione absencje. Każda kolejna wymagać będzie dodatkowej pracy pisemnej dotyczącej tematyki zajęć, na których pojawiła się dodatkowa nieobecność. Pięć nieobecności i więcej skutkuje brakiem zaliczenia.

One response

Dodaj komentarz