Praktyka marketingu w sieci

Ścieżka Praktyka marketingu w sieci to cykl spotkań z przedstawicielami agencji interaktywnych, którzy przekazują wiedzę o najnowszych trendach w zakresie promowania produktów i usług w internecie. Prelegenci opowiadają o realiach pracy w branży online, charakteryzują lokalny, poznański rynek tych usług i odpowiadają na pytania studentów dotyczące ścieżki kariery specjalisty w tej dziedzinie. Zajęcia są więc nie tylko okazją do zdobycia „wiedzy tajemnej” w tematyce marketingu, ale i do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami niezwykle przyszłościowej gałęzi usług internetowych.

 GODZINY SPOTKAŃ

Zajęcia odbywają się w semestrze zimowym 2024/2023 w każdy poniedziałek w godz. 18:30-20:00 w formie zdalnej za pomocą aplikacji MS TEAMS.

TEMATY SPOTKAŃ

Data

Imię i nazwisko gościa

Temat spotkania

Uwagi

10-10-2023 r. Jakub Jakubowski
WNPiD UAM, Proscholars.pl
Zajęcia organizacyjne
16-10-2023 r. Justyna Kapusta
Questpass
Dlaczego ludzie polubili kawę, której nie było – questvertising w praktyce
23-10-2023 r. Joanna Augustyniak
Allegro
Future is now. Marketing w erze AI
30-10-2023 r. Sandra Wawrzyniak
EmailLabs
Marketing B2B – jak sprzedać coś co nie istnieje, a potrzebuje tego każdy?
6-11-2023 r. Adrian Tubacki
Cosmo Group
Kluczowe trendy i nowości w Performance Marketingu
13-11-2023 r. Agnieszka Włodarczyk
Snowdog
Strategia digitalowa w sektorze B2B
20-11-2023 r. Dawid Szymkowiak
Żabka Polska
W świecie interfejsów. Jak zły i dobry UX wpływa na nasze życie?
27-11-2023 r. Jacek Dziura AI i technologia w marketingu B2B
4-12-2023 r. Dominika Komar
Bright Coders’​ Factory
Employer Branding: Sztuka Tworzenia Kultowych Pracodawców
11-12-2023 r. Magdalena Granops
GPD Agency
Jak dobrać media do celu kampanii?
18-12-2023 r. Bogumiła Kwiatkowska-Koterba 
Żabka Polska
Produktowe podejście do wytwarzania rozwiazań, odpowiadajacych na obecne wyzwania rynkowe
8-01-2023 r. Magdalena Drajkowska Storytelling w content marketingu
15-01-2023 r. Piotr Chochłow
OLX
Nie bądź ryba, nie daj się złowić – jak być bezpiecznym online
22-01-2023 r. Marek Lis Strategia produktowa Apple – w jaki sposób Apple zdominował rynek
29-01-2023 r. Hubert Antokolski
@buycoffee.to
Kluczowe ścieżki email marketingu

WARUNKI ZALICZENIA

Zaliczenie odbywa się na podstawie aktywnej (w formie dyskusji, komentarzy, zadanego pytania itp.) obecności na każdych zajęciach. Dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione absencje. Każda kolejna wymagać będzie dodatkowej pracy pisemnej dotyczącej tematyki zajęć, na których pojawiła się dodatkowa nieobecność. Brak obecności skutkuje obniżeniem oceny o jeden stopień, natomiast brak aktywnego udziału – o pół stopnia. Pięć nieobecności i więcej skutkuje brakiem zaliczenia.

Leave a Comment