GODZINY SPOTKAŃ
Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie we wtorki godzinie 8:00 (grupa I) i środy o 11:30 (grupa II). Dokładną rozpiskę dat można znaleźć w systemie AGENDA.
ORGANIZACJA ZAJĘĆ I LITERATURA
[możesz pobrać też wersję PDF sylabusa]
- Zajęcia organizacyjne
- Wprowadzenie do e-mailingu
LITERATURA
P. Krupa, M. Ossowski, E-m@il marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci, Gliwice 2013.
Rozdz. I. Dlaczego e-mail marketing?, s. 7-13.
- Strategia w E-mailingu
LITERATURA
P. Sala, Świeże podejście do Email Marketingu, Kraków 2011.
Rozdz. Gdy już mamy trochę wiedzy…, s. 93-100
P. Krupa, M. Ossowski, E-m@il marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci, Gliwice 2013.
Rozdz. 4. Cel – strategia – narzędzia, s. 61-75.
- Budowanie newslettera w praktyce
LITERATURA
10 kroków do efektywnego budowania listy odbiorców, Network magazyn.
P. Krupa, M. Ossowski, E-m@il marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci, Gliwice 2013.
Rozdz. 3. Budowanie newslettera, s. 41-60.
- Mierzenie efektywności w e-mailingu
LITERATURA
P. Sala, Świeże podejście do Email Marketingu, Kraków 2011.
Rozdz. Raportowanie w systemach do e-mail marketingu, s. 81-91.
- Podstawy mobile marketingu – narzędzia komunikacji mobilnej
LITERATURA
J. Kall, Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Warszawa 2015.
Narzędzia komunikacji mobilnej, s. 106-166.
Przykład narzędzia
- Komunikacja marki z wykorzystaniem smartfonów
LITERATURA
M. Zaremba, Mobile dla menadżerów, czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne, Warszawa 2015.
- Zakończenie i podsumowanie przedmiotu
ZALICZENIE PRZEDMIOTU
Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest:
– obecność na zajęciach (dopuszczalna jedna absencja);
– terminowe złożenia wszystkich wymaganych raportów z zajęć.
Dopuszczalna jest nieusprawiedliwiona nieobecność na jednych zajęciach. Kolejna jest możliwa w przypadku okazania zwolnienia lekarskiego. Każda następna wymaga napisania pracy pisemnej w ramach tematu, których dotyczyły dane zajęcia.