KMPSMiB – materiały do zajęć

Społecznościowa rewolucja  – wstęp do marketingu 2.0

Co znaczy rewolucja w social media? Czy istotnie mamy do czynienia z kluczową zmianą tego jak na co dzień funkcjonujemy, zachowujemy się i konsumujemy? A może po prostu pojawiła się kolejna „powierzchnia reklamowa”, na której serwowane nam są materiały promocyjne?

PREZENTACJE:

  1. Wstęp
  2. Strategia w SM
  3. Konsument w social media
  4. Monitoring
  5. Facebook ads



 

Strategia w komunikacji marketingowej 2.0 cz. 1

Teksty:

J. Ozorowski, Jak korzystać z Google Trends? (Mobiletry)

B. Kiljan, Tematy na bloga – skąd czerpać inspiracje? (Mobiletry)

Linki do narzędzi:

Keyword Planner

Google Trends

Zasady tworzenia tekstu 

74 Compelling Fill-in-the-Blank Blog Post Titles [Infographic

Influencerzy w sieci

Ranking najbardziej wpływowych blogów 2016